• وبلاگ : دل نوشته هاي من
  • يادداشت : باران عشق
  • نظرات : 6 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام، يه ابزار خوب براي وبلاگ شما،

    شما هم در اين ثواب شريک بشيد.
    لينک اسکريپت: http://tathira.com/khatmquran.aspx
    يا علي
    پاسخ

    سلام.. ممنون که ما رو لايق اين لطف دونستين..از خداوند براتون آرزوي توفيق و رستگاري داريم.. يا حق
    ناگفته نماند که دغدغه ي شما و دلتنگي شما براي آقا امام زمان عليه السلام جاي قدر داني دارد و ربطي به بحث ما در رابطه با تعبير عشق ندارد ، مگر اينکه دغدغه و دلتنگي از سر عشق باشد نه از سر تفکري عاقلانه و با مهر و محبت دل ، که اين است و جاي غبطه خوردن هم دارد ، علاوه بر قدر داني ، يعني قدر دانستن که کار فکر يا انديشه است ، که فکر کرده و انديشيده بعرض رسانديم .
    با عرض ادب و سلام مجدد و تشکر
    اول اينکه ما هرچه ديديم فرمايشات شما شبيه عرايض ما بود ! يعني عاشقانه نبود ! بلکه متفکرانه و عاقلانه بود .
    در فرمايش شما نکته اي بود که فقط به آن مي پردازيم تا رفع سوء تفاهم شود ! نه آشتي ! چراکه به زيبايي فرموده ايد دعوا که نداريم .
    نکته بار حرف و کلمه است و منجمله تعبير عشق !
    صرف نظر از کاربرد بي در و پيکر اين تعبير که بعضي چون شما را وادار به توضيح مي کند که مقصود عشق الهي ، پيامبري و امامي و بزرگان تا برسد به والدين و اهل خانه و خلاصه هم نوع و مردم و ... ، و جدا کردنش از عشق هايي ديگر که نمي خواهيم مطلب را با آوردنش آلوده به آن کنيم ، که تعبير عشق شامل آنها هم مي شود ، در حاليکه ما فکر نمي کنيم موضوع له ، يعني چيزي که قرار داده شده براي اين تعبير آينها هم باشد ، اين کلمه چند بار دارد که عرض مي کنيم
    پاسخ

    سلام شما لطف دارين.. استفاده برديم از کلام شيوا و درس هاي شما.. اگه باعث ناراحتي تون شديم عذر مي خواهيم.. انشاء الله که در پناه حضرت حق زندگيتون پر از خير و برکت و سرشار از توفيق باشه.. در پناه حق
    + امير 


    به سايت من سر بزن يه بار بيايد بازديد کننده هميشگيش سايت مي شويد

    www.funtops.irسايت بفرما سرگرمي

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 4 مرداد 92 نوشته (باران عشق) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.